Robimy co w naszej mocy, by zapewnić Ci najwyższy standard dotyczący przetwarzania Twoich danych. Jesteśmy sklepem internetowym, więc dane przetwarzać musimy – inaczej nie moglibyśmy wykonywać swojej pracy. Poniżej znajdziesz komplet informacji o procesie przetwarzania danych w naszym wykonaniu. 

Kto jest administratorem moich danych?

Jest nim właściciel sklepu sledziezbornholmu.pl – firma Fish Brothers Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-845), przy ul. Efraima Schroegera 90B wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000766320, NIP 1182187015, REGON 382298147.

Jakie moje dane są przetwarzane?

Do sprawnego funkcjonowania sklepu przetwarzamy Twój adres e-mail oraz dane adresowe niezbędne do wysyłki towaru. Twój adres e-mail przetwarzany jest również, jeżeli zdecydujesz się zapisać na nasz Newsletter. Oprócz powyższych danych, przetwarzamy również adres IP oraz dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach użytkowników. Robimy to by wyświetlić Ci na naszej stronie właściwe treści oraz w celach reklamowych – jeżeli po wizycie na naszej stronie wyświetlać będą Ci się nasze reklamy, to z dużym prawdopodobieństwem, właśnie dzięki temu, że przetwarzamy Twój numer IP / dane pozyskiwane na podstawie plików cookies. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości dotyczących przetwarzania danych możesz skontaktować się z nami – korzystając z adresu jozek@fishbrothers.pl

Czy moje dane są przetwarzane przez inne podmioty? 

Jako sklep online korzystamy z usług oferowanych przez zewnętrznych partnerów, mianowicie – z rozwiązań hostingowych (partner: home.pl) i z zewnętrznej obsługi newslettera (partner: Freshmail). Twoje dane mogą być przechowywane i przetwarzane także przez w/w partnerów, ale tylko i wyłącznie w zakresie niezbędnym do funkcjonowania naszego sklepu (wysyłka towarów, obsługa płatności, kontakt w sprawie zamówień) oraz działalności reklamowej (wysyłka newsletterów). 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania moich danych?

Przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Są to w naszym przypadku:
– art. 6 ust. 1 lit b) RODO – niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik (oznacza to, że żeby umożliwić Ci dokonanie zakupów, a następnie wysłać Ci rzeczy zakupione w sklepie internetowym musimy przetworzyć Twoje odpowiednie dane;
– art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – uzasadniony interes administratora (oznacza to, że przetwarzamy Twoje dane w celach wynikających z profilu naszej pracy, jak również celach statystycznych i marketingowych – na przykład po to, by móc się z Tobą skontaktować w sprawie złożonego zamówienia, jeżeli zachodzi taka potrzeba lub wyświetlać Ci nasze reklamy po opuszczeniu strony) jesteśmy także zobowiązani do współpracy z policją i sądami, więc jeśli nakażą nam przekazanie im Twoich danych, to będziemy musieli się z tego wywiązać. 
– art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – dobrowolna zgoda, co oznacza, że zawsze gdy za pierwszym razem wchodzisz na naszą stronę, zostanie Ci wyświetlona informacja o tym jakie Twoje dane przetwarzamy, kto je przetwarza, w jakim celu itd. To moment, w którym możesz wyrazić na to zgodę i przejść dalej lub, nie wyrażając zgody, opuścić naszą stronę.

Jak długo przechowywane są moje dane?

Dopóki korzystasz z naszego sklepu, Twoje dane są przez nas przechowywane i przetwarzane, inaczej np. nie bylibyśmy w stanie niczego Ci wysłać, czy skontaktować się z Tobą w sprawie zamówienia. Po usunięciu konta z serwisu, przetwarzanie przez nas Twoich danych sprowadza się do przechowywania ich przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli chodzi o Twój adres e-mail, przetwarzany gdy zapiszesz się na nasz Newsletter, przetwarzamy go do czasu wycofania przez Ciebie zgody, co możesz zrobić drogą mailową – pisząc na adres jozek@fishbrothers.pl lub klikając link kończący subskrypcję, który znajdziesz w każdym wysłanym przez nas Newsletterze.

Jak wygląda kwestia cookies?

Aby nasz serwis działał lepiej, musimy przetwarzać nie tylko dane osobowe ale także inne informacje o Tobie. Pliki cookies dostarczają nam danych o tym co użytkownicy robią na naszej stronie. Możesz też w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce opcję zapisywania cookies, może to jednak spowodować utrudnienia w korzystaniu z naszej strony. Pliki cookies nie służą nam do zbierania indywidualnych informacji o Tobie i te informacje nie są przez nas gromadzone ani przechowywane, a służą jedynie wyświetleniu Tobie dostosowanej do użytkownika zawartości – na przykład, dzięki cookies wiemy, że gdy ponownie odwiedzasz stronę, nie musimy Ci już wyświetlać informacji wstępnej, wynikającej z obowiązku informacyjnego RODO. Widzisz ją raz, a nie za każdym razem, gdy odwiedzisz stronę. 

Jak wyłączyć zapisywanie cookiesów?

W licznych przypadkach przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie informacji w formie plików cookies i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym użytkownika. W każdym czasie możesz jednak zmienić te ustawienia. Niedokonanie zmian oznacza, że w/w informacje mogą być zapisywane i przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika, a co za tym idzie, że będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji. W przeglądarkach internetowych istnieje m.in. możliwość zaakceptowania obsługi, blokowania lub usuwania cookies. Gdzie szukać pomocy? Kompleksowe informacje dostępne są w ustawieniach przeglądarki, sporo przydanych informacji możesz znaleźć też tutaj: http://wszystkoociasteczkach.pl/